packa och rödvin

Den här fotmassageställningen är inte så pjåkig. Speciellt inte om pappan får ett stycke glas rödvin tätt intill...

mera massage

...vid niotiden ikväll började packningen.

Var i helvitte är min bikini?
Vad ska jag ta med? Virr virr virr...nåja, packningen vart lätt, det är huvudsaken. Ingen välling i år, inga blöjpackningar och armpuffar. Därav halva ryggsäcken tom. Men däremot har Li fått med sig sin nya resväska på hjul, den blir vårt handbaggage.

Chrille som har grundat gott med alkohol hela natten öppnade gladeligen en flaska rödvin ikväll. Självklart hjälpte jag honom, Eva kom över och backade int hon heller. Att packa och samtidigt sippa lite rödvin går skitbra.

Återstår att se vad vi glömt sen  =)  fast vi har iallafall kreditkort, pass och biljetterna med.

Upp klockan sju ska vi, senast, för bussen går 7.30 från bussplan till eckerö. Planet till Istanbul går 14.00 och från Istanbul till Bangkok vid 23.40.  Kanske dax att gå och lägga sig...

Vi ses snart...online här asså, eller på resedagboken. KRAAAM

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, ha en så trevlig resa! Jag kommer snakna eer... Nåja, jag får roa mig med din granne så länge :P
Kram

2007-01-08 @ 09:07:21
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: kussa Sandy

jag kommer oxå och saaakna er!!! Men var och tittade på ny lägenhet idag, fittigt fin, stor och framförallt dyr...grrrrrr... Så där har ni eget rum sen när ni kommer hem och hälsar på..love you all / see ya!!!

2007-01-08 @ 11:36:35
Postat av: Anonym

hordu kussa sandy. kan du prova o maila mig lite ocksa kanske nar du nu sitter vid datorn. grrrrr. e saaaa lessssen nar du inga skriver mail ti mig.Har ju inga nan vettig address eller nanting. forresten, trevlig resa tessa.

2007-01-08 @ 13:02:18
Postat av: Mia

Alltsa jag skrev ju ingen avsandare. oj oj. alltsa till Sandra fran Mia. he he

2007-01-08 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0