Mamma-dotter kväll

1. Tömma skräpet från morsans fat
2. Finna den rejälaste räkan
3. Vrid bort huvet från stjärten
4.  Rensa bort skalet omsorgsfullt
5. Snabbt in i munnen...
6. ...så inte mamma hinner ta den!

En serie räksmakare

En riktig myskväll tillsammans:
Li tog ett bad medans jag plockade bort de "stinkande" (som Li kallar det) räkorna. Sedan följde olje massage för fröken. Oj va sjööönt sade hon med den lenaste röst, i kör med Pingus pingvinspråk på TV´n, medans jag smorde hennes torra, nästan sönderskrapade rygg.

Undras om d funkar i Thailand oxå, med massage menar jag. Man släpar med bärbara DVD´n till massagetanterna bara och trycker PLAY. Så kastar man sig på madrassen brevid och sover en timme med full massage. Det är min plan iallafall  =)

Kommentarer
Postat av: Kusin Sandy

Jag gillar iden med massagen..vaaad som helst som får ungen tyst och kroppen masserad..Skall bara försöka fundera ut nåt som får mannen nöjd samtidigt??

2007-01-04 @ 11:21:06
Postat av: Jenny

Mysigt. Jadu, det manliga släktet är ett släkte för sig. Tydligen börjar den där surheten och långsintheten redan i femårsåldern, har jag märkt. Jag brukar kasta in Joel på hans rum när han tjurar, du kan prova det.

2007-01-04 @ 13:43:44
Postat av: Tessa

Hahaha jo ibland är det inte mycket skillnad på en fem årig kille och en femtio årig man...

...som Marre sa med ett smile: "det är därför jag int har nån".

2007-01-04 @ 18:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0