Utklädningsryck!

Hörde hur hon kånkade och stönade från sitt lilla rum. Ut kommer hon bärandes på en plastlåda på hjul, som har legat längst in under hennes säng. Utklädnadslådan som aldrig rörts. Det låter ju lyxigt "utklädnadslådan", den innehåller i och för sig bara en Pippi utstyrsel och "princess grejer". När hon kom med sin rosa jompadräkt och princessväska säger hon "jag har nåt häftigt i väskan", så man verkligen inte skulle tro att det är nåt princessigt över henne.

104957-56

Ska och kolla in Röda Kors marknaden nu. Vädret är lagom varmt, ingen strålande sol som stressar, så vi har varit inne hela f.m. Men den får gärna komma imorron.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Pippidräkt från Dillen?
Tack för tipset om semesterersättningen, förresten! Blev ett trevligt tillskott i semesterkassan ;)

2007-08-04 @ 12:51:25
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Tessa

Yess
=)
det gäller att gräva i sina rättigheter. Pippidräkt av tomten.

2007-08-04 @ 20:01:14
Postat av: Camilla

prinsessdräkt + väska från krokens? =)
flickorna har båda haft likdana..

2007-08-05 @ 11:26:00
Postat av: Camilla

Vill Li! förresten att faster ska hjälpa o fylla på lite i utklädningslådan???
Förresten har oxå Li en kasse med kläder hängande på en krok från Sassi =)

2007-08-05 @ 15:07:39
Postat av: Tessa

Prinsessdräkt och väska från Krokens, riktigt.
Hahaha, om LI vill, dum fråga. Fråga INTE hennes far bara
=)
vi kommer och plockar upp intressanta föremål i veckan då.

2007-08-05 @ 15:32:35
Postat av: Camilla

Att inte fråga fadern i det huset om sådant fattade jag snabbt =)
igår åt jag turkiska kräftor...mums =) o idag jobbar jag...

2007-08-05 @ 17:19:43
Postat av: Tessa

Frestas mera bara! Fast jag va faktiskt å bjuden på Turkiska medium igår, men jag vart ju aldrig hungrig igen efter middan och efterrätten
=(
fast jag har ett paket i frysen som ropar på mig ibland. Kan bli att det plötsligt öppnas en tisdag eller torsdag när suget är som starkast.

2007-08-05 @ 21:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0