Lite smått och gott

Ledig torsdag-söndag
e d meningen iallafall. Men man vet ju aldrig ifall man slirar in på jobb om längtan blir för stark. Fast Camilla, vi åt ju hos er igår, så ni kanske inte vill ha dit oss på ett tag  =)  eller tycker du att det är dax för mig att bjuda på tonfisk- och spenatlasagnen?

Imorgon är det boxdax.
Det var mycket länge sen. Så jag måste nog hålla i mig lite, att jag inte går och tar i för mycket. E nästan lite närka, för att pulsen ska gå upp för fort. Har varit lite lat med träningen de sista veckorna.

Möhippan i helgen gick fint. Susanna stupade inte innan tolv, och hon skötte sina uppgifter alldeles ypperligt. Hon fick bl.a tvätta bilrutor i Ålandsfärjans bilkö. Så...ni som brukar va släta om helgerna men ändå vill ut och supa. Glöm den gamla goda "samla tomflaskor"-metoden. Fejka en möhippa eller nåt, dra på dig en peruk och nätstrumpbyxor och gå ner till hamnen med en ENJO trasa och vattensprayflaska. Hon fick in ca 50 euro!!!

Riktigt duktig tjej:

-Får jag tvätta din ruta? Det är väldigt viktigt med bra sikt, sade hon artigt iförd röd, för stor halare.

Hon fick oftast ett ja, trots att 99% av bilarna var glänsande rena. Förutom en nuckjävel som börja harkla sig att hon int ville ha repig ruta. GE ETT BIDRAG ISTÄLLET DÅ FANSKAP!!! Nördnucka.

Inget nytt på arsulfronten. Men däremot såg jag nu ikväll att tösen hade lite blodsprängt på ögonvitan. Jag frågade ju givetvis vad som hade hänt. Och hon svara bara:

-Andrei ha slagit mig.
-Jahaa, börja du gråta då?
-Nää, jag slog tillbaka såhär
(så svischa hon förbi mitt ansikte med handen sin).

GO LI!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Duktig tjej!

2007-04-16 @ 21:59:21
URL: http://jeneli.webblogg.se
Postat av: Camilla

hur många dagar sen berättade en mamma om ifall hon skulle bli överfallen vad som skulle ske???
bråka inga me mej atittyd ?
Mat äter vi varje dag här i huset o gärna sällskap vet du väl!!! ej fredag pga mitt prov... =(

kramisar

2007-04-17 @ 08:06:52
Postat av: Tessa

Mmm, precis, hon har hajat.

Köpte lite ingredienser till lasagna idag. Satsar på torsdag då. Fan, va svårt att måtta till tie pärs, eller 8, 9 måste bjuda Runa oxå, äter hon sånt? =) Ska ja laga en plåt???

2007-04-17 @ 20:15:45
Postat av: Camilla

har du storkok på gång?
morsan äter allt när hon blir bortbjuden =)
såg just att jag har hem o skola möte 18.30 sen men det är ju då d eller hur..? =)
en kopp te o gonatt..

2007-04-17 @ 21:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0