Sista dagen

Här sitter man och äter frukost i tystnaden. Gustav ligger o sover, och Annica är på jobb. Faktiskt skönt. Nu är det slut på min SPA weekend, den har varit underbar.

Igår gick vi ner till Robbans jobb igen, och drack några cider och åt såå god mat, träffade en par ålänningar där såklart, Jim Danielsson, Jens Qvarnström och ålandsbekanta Emil Fredheim och Guy Timms, d va kul. Drog oss hem i tid, riktigt stolt.

Nu sitter jag och velar vilken båt jag ska ta hem, om jag börjar göra mig klar nu så hinner jag med bussen till Eckerö Linjen kl.13, men då måste jag börja sätta på ett kol och det skulle jag ju inte orka. Har dessutom bestämt lunch med brorsan idag. Får se vilken färja jag gungar hem på och förhoppningsvis INTE spyr hela resan den här gången.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Guy Timms känner jag med...

2006-09-26 @ 11:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0