Några öl...förståss

Tog T-banan till Östermalmstorg där Annica jobbar på sitt fik. Där hängde jag typ 1½ timme tills hon stängde klockan sex. Fick en supergod wraps och en färskpressad juice, slurp.

På något sätt så hör det till att dricka liiite iallafall när man är på semester. Tydligen. För så fort vi kom hem till Annica så börja d suga lite i tarmen. Tog ett glas vin, vaskade oss lite och gick vi ner till Robbans jobb Axéla, där satt Annicas kära Gustav Mörn och Robert Blomster och öla. Så det vart en par öl och en par cider. Sen gick vi snällt hem.

Jag sov supergott på Annicas breda soffa. Ända tills det blir asljust typ halv åtta, och ligger och pinar mig med ansiktet in i hörnet på soffan en par timmar, jag somna inte om...

Kommentarer
Postat av: svägerskan

jag klarade min båtresa utan en enda droppe öl!!!!.....
...men lite whisky renade jag kroppen med...

2006-09-24 @ 11:58:22
Postat av: Tessa

Såklart...whiskey, hahaha

2006-09-25 @ 10:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0