Räcker Er tid till??

Hur ska man bära sig åt för att hinna med allt? Snart måste jag väl sluta blogga och maila för att tiden vid datorn börjar bli för lång, ge hunden till mamma o pappa, för att vinna tid, och sluta träna och lägga på mig några kilon.

Vipps så e klockan elva:

08:00 Li vaknar, vi ligger o myser i sängen en timme o ser på barnkanalen
09.30 Frukost + hänga tvätt som jag satt på igår vid midnatt
10.30 Går ut med Bianco, via mommos jobbet och hälsar på
11.30 Li och jag käkar lunch
12.30 Cyklar med Li till parken
13.00 Jobbet börjar
20.00 Slutar jobbet
20.15 Body pump börjar
21.15 Hemma! Går ut med Bianco
21.45 Äter lite, för jag är vrålhungrig
22.15 Tar upp tvätten och viker den

Och nu är klockan elva, hemmet ser ut som Pakistan, Chrille har gått och lagt sig, och jag måste väl eventuellt duscha efter mitt träningspass. Sku int orka...

Kommentarer
Postat av: Milus

sahar gar varan dag till- vaknar,slar L i huvve med slagga, vaknar 2 timmar senare. Skickar med taxi take away till huset, ater lunch, glor pa tv medans ungen springer ute sjalv naken en timma eller 2 beroende pa vader, nar han e bla runt munnen FAR han kom in, trotta i en gammal banan som jag hitta pa stan igar, leker inomhus medans jag gar ut 'hanger tvatt' , tar en cigg o en kaffe samtidigt. Hugh kommer hem med mer take away, ungen ater lydigt vid bakdorren pa en matta bredvid hunden, han far en pyjamas pa sig for att fa lite varme pa sig, vi slanger han i sangen med ett par bocker som han laser sjalv. Natti natti jag tycker mitt liv e ganska bra jag. Inga e d sa svart. Man far ju prioritera Tessa!

2006-10-09 @ 23:07:55
Postat av: svägerskan

haha snacka liv! du glömde bara vinglaset o alla ljuvliga vänner som gör livet ännu ljusare =)

2006-10-10 @ 09:02:27
Postat av: sanna

vitsi vad ni är skojiga som skriver här!!lite glädje i vardagen säger jag bara!!tack!
tur att varannan dag består av shopping i sverige då Tessa...eller vad är det som händer där...!

2006-10-10 @ 11:26:08
Postat av: Tessa

Ja, d e tur att man hinner klämma in lite "shopping" mellan dagarna. Mias dag ser helt okej ut, ska prova d där med slägga o take away mat, vinner lite tid där. Haha, du e slut Mia!
Tur att jag har alla er så jag får ork att ha fullspäckat schema.

2006-10-10 @ 20:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0