Lis första övernattning hos kompis

Imorgon ska Jenny, Joel, jag och Li ha myspys. Jenny skulle bjulla oss på middag, för sen ska Li sova över där. Chrille och jag ska ju på Hus & Villa mässa-bussresa på lördag. Då tyckte vi att det skulle vara enklast att Li sover där, så slipper nån bli väckt av oss klockan 7 på morgonen när vi ska till bussen.

Undras vad Jenny bjuder på. Säkert nåt nyttigt, och gott. Sen får barnen nåt snax till kvällen (Chips/ostbågar är ju svingott, men massa flott, godis blir d bara sockerrus av, inge bra innan läggdax  =) så jag skulle föredra pop corn, väntas nu, va d jag eller ungarna som skulle ha snax? Kanske Jenny och jag tar var sin öl? Blir det en öl, så blir d sju cigg, har verkligen svårt med det där.

Hoppas mässan blir bra. Kunde inte komma lägligare. Att Chrille och jag ska få vara tillsammans helt själva i ett dygn, låter helt overkligt. Vi kommer väl få chock och börja bråka om mosaik, klinkers, kakel, tapeter, kylskåp och alla färger  =)  nejdå, ska va beredd och ha en öl i innerfickan hela tiden, som jag kan lugna mig med ifall d börjar storma.

Kommentarer
Postat av: svägerskan

Det blir helt säkert kanon, bussresor är ju så j-a sköna =), förstod att det är Chrilles första.
Ha d gött!

2006-10-20 @ 08:48:24
Postat av: Tessa

Haha e d hans första? Ja då e d på tiden =)

2006-10-20 @ 09:58:06
Postat av: Jenny

Ja, vad ska man laga för nåt egentligen...? Men du VEET att det blir GI/nyttigt/fiberrikt/fettsnålt/sockerfritt! Öl och snacks blire åsså.

2006-10-20 @ 10:20:24
Postat av: sanna

ja det var ju bra att ni kom iväg iallafall,men inte vi som tog upp det!! jaja ska snålas nu...hmm..
slött! men kul för er och jo kan nog va bra med ngt drickbart!ha det bra!plocka med en kökskatalog till mig!

2006-10-20 @ 10:59:25
Postat av: Tessa

D ska ja göra Sanna gumman. Längtar tills maten Jenny =) ringer dig snart

2006-10-20 @ 11:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0