Denna vecka:

Antal utbrott, trots eller trug som Li haft sedan vi "fick tillbaka henne" från barnvakteriet i helgen: 0

Antal kiknande skratt från sessan:
sjuttonhundra

Antal grejer jag fått ihop från IKEA som jag köpte för 2 veckor sen:
2 av 8 (här går d undan)

Antal träningspass inbokade: 3 (2 pump + 1 box me Jenny och hennes fina armar)

Antal arbetspass: 4 (3 på Dillen 1 på Zko)

Antal träffar planerade: Åtminstone 4.

1. Lunch imorron m. Susanna
2. Brorsan kommer hem fr. Sthlm
3. Simning till Mariebad med Lina o Natalie imorron
4. Tjejmiddag med Vickan på lördag
(5.) FÖRHOPPNINGSVIS nå käk hos svägis oxå, (E d de här som kallas tigga?) Då blir d hela 5 dejtar. Rekord! + att jag får träffa Jenny på boxen på torsdag!

En fågel viska i mitt öra att jag lite försynt borde slinka ner mina arbetstider här, så man kan boka in träff. Ska fixa d. Denna vecka e smetad. Så jag skriver nästa veckas schema snarast, så får ni strida om de få attraktiva platserna  (hah haaa)


Kommentarer
Postat av: svägerskan

OK torsdag käk på krokens. BOKAT! =)

2006-10-25 @ 11:11:57
Postat av: Tessa

Ifyllt i almanackan!! Kommer efter parken. Har massa pastasalladsingredienser hemma, ska röra ihop? DU lagar vitlöksdressingen, du kan så bra.

2006-10-25 @ 13:23:56
Postat av: svägerskan

deal! .. där blev det en lätt middagsbjudning..=)

2006-10-25 @ 14:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0