En sväng till Norrtälje

Åkte 8.30 med Eckerö och var iland i Berghamn igen 18.00. Se vad man hinner på mindre än 12 timmar. Kul. Fast trött trött TRÖTT.

Trodde jag höll på att somna när blodsockret var nere på minus och Susanna styrde kosan mot Flygfyrens parkering. Mathörnan nästa! Kvickt kvickt, hungrig! Jag öste åt mig en Chrille portion av kyckling och spaghetti. Skitgott, och ville ha mer.  Det var som om någon hade klubbat mig med en slägga i huvet. Ögonen vart som cementblock, yrseln var ett faktum, det blir ingen shopping, vi tar tidiga båten hem, vi hade ändå dagens uppdrag utfört. Lika bra d. Skönt att vara hemma sju istället för tolv.  Nu är det sömn jag behöver.

Ska bara ta en en dusch, för jag e riktigt skitig. Sen e d till kojs. Och imorgon ska Li sova till tio som hon hade gjort imorse. Så e man utvilad på jobbet sen kl 13  =)

Ses.
----------------------------------
21.35:
Li kommer smygandes här från sin lilla alkov för tredje gången. Jag suckar irriterat åt henne. Hon viskar:

-ja älskar dejj

Då kan man inte va irri längre. Nu sover man sött. Sessan min.

Kommentarer
Postat av: Jenny

De är luriga, de små rackarna... vet precis vad man ska säga för att få morsan att mjukna.

2006-12-02 @ 11:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0