Ett sista innan natti

Jeff hade varit schysst me Malin, så hon skulle komma igen! Nästa vecka nånting, längtar redan  =)  å fy fan va gulli han va när jag öppna dörren o han var i Malins famn, de där stooora ögonen o tutten som tippa upp o ner, man ville bara KLÄMMA! Gör gott att separera han hemifrån lite tror jag, han var en ängel hela kvällen.

Jag har vaxat ena sängsidan (den med stegen), och det blir riktigt snitsigt, den blir att se gammal ut med det där bruna trävaxet. Tog 1 timme bara.

Pumpen gick bra, körde riktigt lätt, får se om jag kommer ur sängen imorron och i övermorgon.

Nu ett snabbt dopp i varma karet, sen snark.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är i bättre form än vad du tror... du har ju liksom inte bara legat på soffan o ätit pralininsar!!! så sku inte pumpen ha gott bra hade jag varit mega förvånad, typ . durcellkvinnan!

2008-03-28 @ 09:30:24
Postat av: Tessa

Hmm...kånkar ju faktiskt på 8,5 kilo om dagarna jo. Men ändå. Jag har haft träningsvärk idag, och jag känner att den stiger hela tiden
=)
imorgon e d syskonsim o då mjukar man ju upp kroppen o eventuella spänningar, så nu lagrar jag kroppen med ostbågar, så jag int går o tynar bort.

2008-03-28 @ 21:43:45
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0