Dagen i kort

Li har äntligen fått åka till stallet igen. Det var ett tag sen, och hon sade i förrgår att hon ville till sin häst Eldorado. Det fixade moffa snabbt. Moffa hämtade från dagis, åkte till stallet, och mockade och borstade pållen, där var även moster så fick hon rida på hästen sin. Långt och länge. Och gjorde ju tricket (armarna rakt ut åt sidan) när moffa tog kort. Hon for sen med till dem och åt där. Jag hämtade henne vid åtta.

Dagen har varit lite konstig
Fick nån illamående attack vid halv elva i morse, måsta lägga mig på soffan. Vart kry, promenerade till stan med Bianco. Lunchade med god aptit med Jenny. Strosade på Dillen och tittade grundligt på julklappar i lugn och ro. Gick hem, via Bettans Bod, där jag just nu har bord. Hade sålts för 49 euro sen igår, inte så pjåkigt. Hyran in åtminstone   =)   Hem, soffan igen, totalt slut. Orkade inte laga mat, ville heller inte äta. Somnade, tills jag skulle hämta fröken, som hade haft en såå spännande dag, och det hade tagit såå länge innan moffa kom och hämtade henne till dagis, väntan blir lång när man längtar.

Jag längtar efter så mycket städinspiration så det blir upprett här. Man kommer bara till att plocka undan allt som är framsläpat, sen har man inte kraft eller inspiration till att dra fram dammsugaren längre. Jag bara ser på bomnedslaget och skakar på huvet.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag bara ser på bombnedslaget här o sätter mig vid datan =)

2007-10-25 @ 10:41:19
Postat av: Lena

Hej! Nu har jag nät igen. Vi borde kanske avsluta pusslet snart? Jag har ju inte varit så hemskt delaktig här på slutet...är påväg hem snart igen. Du borde ju ha en pusselkategori på din blogg. Krus på magen! Puss å kram

2007-10-25 @ 13:45:39
Postat av: sanna

Julklappar!? Nog för att det BARA är 8veckor kvar ca men nej tack,känner ej för o tänka på dem ännu:)

2007-10-25 @ 14:50:31
Postat av: Tessa

Lena, välkommen. Senast satt jag och Eva på golvet med pusslet på pusselmattor. Funka! Hör av dig bara. Tror nog jag ska ringa Eva och fråga om hon kommer över ikväll. Nu va d länge sen. Kom o hjälp! Ska ta kort på underverket och publicera på bloggen.

Jo jobbar man i leksaksaffär så vet man att vissa grejer kan ta slut, och det inte går att få tag på igen, så jag passar på nu, utan barnvagn att släpa på. Men jag lämnar ju grejerna kvar på Dillen
=)
och hämtar dem sen närmare jul.

2007-10-25 @ 17:33:50
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Lena

Jag kan maila över några bilder från en pusselkväll.
Häj.

2007-10-26 @ 10:46:06
Postat av: kussa sandy

pusselkväll??? klaga aldrig i fortsättningen på min tovning om jag får be!! Kärringar!! hahaha...

2007-10-26 @ 11:29:06
Postat av: Camilla

När jag vänta Ellen på sluttampen o inte fick sova gick jag upp mitt i natten o ..pussla...bodde då på nygatan o hade utsikt över Alvas/Medleys (vad det nu hette då...) parkering... fick se lite ett o annat ibland... typ maj 1993, var någon där o känner sig träffad..? =)

2007-10-26 @ 13:08:48
Postat av: Tessa

Hahha pusselkväll, där fick du till det Lena. Snyggt ord.

1993....då var jag 16 och rände ganska mycket vid Dixie... men jag åkte mest bil i.o.f.s. Väljer inte träffad.

2007-10-26 @ 15:35:45
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Kanske då det var dina gamla pizza o hamburgar rester som min katt Lina hämtade hem ibland =)

2007-10-26 @ 18:07:06
Postat av: Tessa

Hahaha, garv.

2007-10-26 @ 20:51:58
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0