Beroende och sjuk?

Nu har jag sett alla 3 säsonger av serien Desperate Housewifes. Det känns tomt, inget att slänga sig i soffan för. Jo, jag har ju i och för sig typ 100 avsnitt av Vänner, men jag skulle vilja se alla i rad, och jag har vissa glapp mellan avsnitten. För på TV går ju ALDRIG nåt man vill se. Som ikväll "Bonde söker fru", mmm någons favorit?

Jag börjar känna av en lite släng av förkylning (rätt stavat igen, måste skärpa mig varje gång). Chrille sa att jag var varm, ögonen kliar och glänser, jag har legat på soffan flera timmar idag, och även sovit en sväng. Inte likt mig asså. Vill inte äta nåt, d vart ett äppel till middag, och en påse pop corn vid midnatt. 1 liter vattenh

Chrille var riktigt snäll mot mig "eftersom jag är sjuk OCH gravid" som han så fint uttryckte sig  =)  så gav han mig soffan + laptopen. Så här ligger jag nu med datan i famnen, 2 avsnitt DHW senare, med liggsår. Det ser ut som ett helvete hemma -jag bryr mig inte. Jag sopade upp de synligaste bråtena från köksgolvet tidigare.

Jeff är vaken och försöker moona genom bukväggen, han är ju så liten så han fattar väl int att det int syns  =)

Kommentarer
Postat av: Camilla

oj jag har helt missat desperate housewifes..=)
Jag sku villa höra dig säga att han är liten när du pressar ut Jeff =)
ÄNTLIGEN klar med mina inbokningar 2008..poh!

2007-10-25 @ 10:39:59
Postat av: kussa sandy

faan, e vi släkt eller?? har själv okuperat soffan den sista tiden och sett alla TRE säsonger av DHW. Min rara sambo har laddat ner dem åt mig, ytterst olagligt, men ytterst rart oxå!! fick som överaskning häromdan även FYRA avsnitt från fjärde säsongen. Såg alla isträck och sen vart jag sur och ville se mera.. "fru, aldrig nöjd "

2007-10-25 @ 14:46:45
Postat av: sanna

Serien är helt enkelt underbar:) men blir även lite jobbigt då man ej kan sluta titta utan sitter uppe halva nätterna oavsett om arbetsdag väntar..beroende=jag:)

2007-10-25 @ 14:53:44
Postat av: Tessa

FJÄRDE SÄSONGEN!!??!! Hade ju ingen aning om att det fanns fler på G. Nu ska jag å söka...shit vad gla jag blev nu. Susanna du har tur du som har 12 osedda avsnitt kvar. Enjoy.

2007-10-25 @ 17:30:40
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

va ni är slut =)
vem av oss är äldst???
har ni aldrig hört att man får fyrkantiga ögon typ av mycket tv-tittande??
=)

2007-10-26 @ 13:11:25
Postat av: Tessa

Det måste vara nåt syndrom som föddes med 77:orna
=)

2007-10-26 @ 15:31:01
URL: http://bianco.webblogg.se
Postat av: Camilla

Är ni alla 77or ? vi som tyckta att 66orna var knasiga =)

2007-10-26 @ 18:08:42
Postat av: Tessa

Japp, Sandra, Lina o Susanna gick i samma klass. Själv var man ju Strandnäsare=pondus
hahha

2007-10-26 @ 20:59:39
URL: http://bianco.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0