Denna dag

Jag är helt sjuukt trött. När hände d en fredag kväll sist?? Har dessutom varit ledig idag (även om jag var in och gjorde en skobeställning med Anki på Havtorn en timme). Men det har varit en händelserik dag.

1) började dagen med en STOR ansiktsbehandling på Ekokliniken. Somnade ju förståss, bland det skönaste jag varit med
om. Rekommenderar starkt.
'
2) man blev plötsligt oväntat moster, 19 dagar innan bf. En underbart söt liten tös.
'
3) packat ihop för 4 ungar som ska till Fyrishov imorrn med Chrille. Jag är inte avis.
'
Nu är jag sådär skönt trött och vill bara SOOVA. Tänker nog sova massor imorrn i det tysta huset (Famous går lov att sova hon med),


Kommentarer
Postat av: Carola

Nää vad mys! Grattis moster (längtar tills jag å får bli)! :) Grattis till mamman o pappan också (gick i samma klass som D i låg- o mellanstadiet) :)

2013-02-02 @ 08:12:08
Postat av: Petra

Grattis moster! Hoppas du å Famous får en superskön dag tillsammans, är inte ett dugg avis...... ;o)

2013-02-02 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0