Fejan ❤

Var på FORMEX mässa och inköp i helgen. Avslutade med en spontantripp till Fejan. En ö utanför Kapellskär. Fy.fan.va.mysit.ställe säger jag bara.
'
D va brorsan, jag och Anki. Tog alldeles för lite bilder på området. Där finns gästhem och restaurang/bar. Det var bartömning för säsongen och Farbror Fläsk spelade, efter midnatt var Dj Hångel o lira plattor. Ett jävla drag va d iallafall. Jag vart lite lätt trött/pikalurv så jag hade tydligen gått på dyn efter 01.30 redan. Nåjaa, e man trött så e man.
'
På söndagen var det dags för hemfärd, men måsta smaka lite öl till lunchen oxå, fick passligt nog åka taxibåt med Fläskgänget så skjutsade de ner oss till båten.
'
O idag är man sliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0