Magnetsmycken mot smärta

Idag köpte jag ett till magnetarmband av en bekant som säljer ut. Har nu två. De ska sätta igång blodcirkulationen, och det är ju bra på många vis, och för min artrosrygg, den vill ha varmt.
'
Experimenterade lite o satte den först på höger arm, hade den andra på vä. Hände inget. Kanske vänstern blitt "van" tänkte jag. Så jag flyttade den gamla till höger handled och den nya på höger fotvrist. O herrejävlar vad det börja fara i kroppen, kändes jätte annorlunda. När jag lade mig just så frös jag lite, men hade varmt om höger arm, ben och fot, där magnetarmbanden var. Och vänster ben frös. Helt sjuuukt. COOLT!!
'
Asså JA det funkar verkligen. Och snygga är dom. Ringar, örhängen o broscher...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0