Fredagsaktiviteten

Ooo ha ju glömt att jag var på ett barnfritt (från egna glin) dygn i helgen. Kusin Sandra hade lite tjejttäff med gårdsplanering. Underbart väder i underbart sällskap ute på Hemlunds i Lumparland. Konceptet var "garden brainstorming" och hon bjöd in sina vänner med trädgårdsintresse och gröna fingrar för att planera Hemlunds gård.
'
Jag gick under kategorin "övrigt". Där ingick diskning, barnvakteriet och slappa med en öl i hand tills jag fick en uppgift. Jag fick även fylla på ved i vildmarksbadet. Det var kul. Asså en helt underbar dag. Älskar det där stället. Sist i säng var man som vanligt och säkert fick jag oxå i mig mest alkohol av alla. Att man alltid vinner.
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0