SPORTLOVSRESA

Bokat o klart 19-26/2


Teneriffa - Playa de las Americas - Sunwing Resort & SPA Fanabé
Jag o dom jag bor med, svägerskan Camilla med sina 3 o svärmor Runa = 9 pers.


Ska bli väldans skönt kan jag ju säga. Det skönaste ska nog bli att halvt hänga ihjäl sig på det superfina hotellet med ALL INCLUSIVE o alla dess drinkar o mat. Tänker dricka sprit alla dagar tror jag. Känner jag mig rätt så kan d nog slinka ner lite ett o annat =) tror Chrille hakar. Ungarna kan ju simma, så dom behöver inte så mkt tillsyn. (Glöm inte att andas mamma Margareta)


Läste just att det finns ett Aqualand där brevid som har delfiner, kanske man kan klappa dem??????????????????? Aaah, jag bara längtar så. R E L A X

Kommentarer
Postat av: Lena

Oj vad skönt det låter med semester :) Boka båtresan redan nu för det är ju alltid galet många som ska till/från Sverige samtidigt när det är sportlov :P

2012-01-15 @ 00:33:28
URL: http://troublesforme.blogg.se/
Postat av: Rita

Låter häärligt! :)

2012-01-15 @ 01:05:41
Postat av: andrea

Men gud va skönt! De där är nåt Jag längtar efter. Håhåjaja. Om några år så.. :) kramar

2012-01-15 @ 09:12:52
Postat av: Jenny

Härligt! Vi var ju till Aqua world eller vad det nu hette när vi var där. Såg delfinshowen, fy satan vad jag lipa!! Om ni sitter långt fram under showen kanske ni får vara med, för de plockade upp ungar ur publiken som fick åka med på fenan, etc!! Vore nåt för tuffa Li :)

2012-01-15 @ 11:42:49
Postat av: Tessa

Nej satan för å få åka med, om Li sku få sku hela Jeffs semester va förstörd! =) Ska sätta mig där 2 timmar ínnan showen börjar.

2012-01-15 @ 20:43:31
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Asså jag menade ju naturligtvis att det skulle vara drömmen att få fara i med delfinerna. Men de är ju två barn :)

2012-01-16 @ 08:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0