Måndag

Igår hamnade jag på Arken med Camilla D. & spelade. Jag träffade massa bekanta, skönt gäng ute. Drack vatten, iallafall ett glas, fattar inte att jag blir så kanon och absolut inte fattar när man ska sluta dricka.

Idag försökte jag sova bort min hejdundrande huvudvärk halva dagen. Pinade mig upp till duschen, hade så ont i huvet så jag spydde i duschen (det var inte av någon annan orsak). Hade ingen värkmedicin hemma. Har alltid burana hemma, jag får ALLTID huvudvärk dagen efter. Men idag fick jag barn tuggtablett Pamol F, två stycken när vi kom på middag till svägis o co. Försvann rätt snabbt. Skönt.

På kvällskvisten gick Anki och jag till Strandnäs och matade mammas o pappas katt, för de är i Pargas. Spritångesten lättade lite. Näpp nu dyn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0