När man får vara med mamma på jobb...

Li är lite småkrasslig (hes "ont i halsen", lite sjuk som hon själv säger). Så jag gav henne frikort till Familia efter skolan idag, hon slapp alltå eftis. Kvart över ett traskar hon in, ser riktigt pigg o glad ut. Inte en strimma "sjuk" lyser igenom, tills hon börjar prata, hes. Men vem är hemma från jobb/skola för lite heshet? Inte jag, inte mina barn. Men att ersätta eftis med mammas jobb kan va kul. I nuläget borde hon kunna hela Sittkoffs med ögonbindel som hon sprang omkring där i gallerian. Hon for bl.a o köpte hårspray åt mig o mat från Hesburger till oss båda. Sen hade hon med sig papper o penna o skrev upp "vad hon hade sett på sin rundtur:

NAGELAK
PERUKER
GAN (gissa vad det är)
LÖSNAGLAR

Skön hobby. När hon kunde Sittkoffs utantill klädde hon på sig ytterkläderna o drog iväg till Dillen. Efter en lång stund kom hon tillbaka med en ballong (just d, Dillen firar 15 år) o tiggde sig till att låna en tjuga. Vet ni vad hon hade köpt...


En "Trassel"-peruk.

"Nu ska jag gå omkring på Sittkoff o alla kommer tro att jag har såhär långt hår på riktigt". Hoho! Vissa visste vad hon ville höra och sa "ooj vad du har långt hår, är det riktigt?". Hon vart ju så jävla stolt så hon säger att hon ska ha den till skolan på måndag. HJÄLP!

Kommentarer
Postat av: Carola

Gan är (förstås??) garn! :)

2011-03-26 @ 07:20:13
Postat av: Carola

Hittade inte familia på FB förresten, fanns ju en jäkla massa familia när man sökte :/

2011-03-26 @ 07:20:53
Postat av: Tessa

RÄTT!!!

2011-03-26 @ 09:09:18
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Hon kan ha sitt långa hår istället för mössa tipsar faster....

Hitta hon något bra gan undrar jag med

2011-03-26 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0