Bianco

Nu har veterinären ringt, och svaret på Biancos tumörer har kommit. Elakartade! Så hon rekommenderade att ta bort de resterande två knölarna hon har kvar (som de ej kunde ta bort samtidigt som de andra för att det skulle blivit för mycket hud att ta bort och därmed för tajt att sy ihop), och helst även livmodern i och med att ifall det finns något kvar så kan det lätt metastisera sig då hon löper.
Hon sade ju att det var upp till mig att bestämma hur vi skulle göra. Och min instinkt säger ju att jag vill ha bort allt den äckliga cancer hon har kvar och allt som bara kan hjälpa till. Bianco är en så kry hund annars, så jag känner att hon har säkert 5 år kvar på nacken, och hon ska inte behöva dö i cancer.
Någon med erfarenhet av liknande? Är hon säkrad från cancern om man tar bort? Jag vill inte låta det vara.
Bianco är återhämtad från sin senaste operation och är jättepigg, kry och glad nu.
Denna bild är tagen en vecka efter OP, gylliiii

Kommentarer
Postat av: sandra

gör allt du kan så länge hon inga behöver lida och det finna pengar till att operera...hunden ska va kvar.. punkt slut!!!!

2011-07-01 @ 20:25:20
Postat av: Tessa

YES!!! Bra där!!!

2011-07-02 @ 13:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0