Mina lediga dagar...

Onsdag-torsdag är mina lediga dagar från Familia denna vecka. Men imorgon bitti har Anki nån läkartid, så jag öppnar o är där en stund tills hon kommer, sen vete fan va ja ska göra. Och på torsdag blir jag på Dillen. Jobbar fredag och natten till lördag studsar jag och Anki ombord på Gabriella, checkar in på Berns Hotell i Stockholm drar på FORMEX mässa hela lördagen, rår om oss ordentligt på kvällen, tuttar på Berns o checkar ut söndag f.m då vi ska till en återförsäljare o beställa in bl.a Didriksons vinterkläder för 2011/12. KUL! Måste alltså hålla oss i skinnet så man är pigg både lördan o söndan....

Lite bilder.

Här grillade vi korv hos Anki en dag när det var som kallast, korven kallnade innan man fick den ti mun, men gott va d!


Jeff på "rosa bilen" en urskinen o ärvd gammal stackare, en favorit  =)


Kommentarer
Postat av: Lina Loikas

Åh, låter som om ni kommer att få en härlig inspirationsresa. Jag har 6 fribiljetter till FORMEX men kommer inte dit och hem på något vettigt sätt när det inte går båtar, blää.

2011-01-19 @ 09:15:38
Postat av: Tessa

Nämen Lina, vi har BETALAT för våra biljetter, vart erbjudna biljetter 2 dar efter att vi betalt, så tyyypiskt, men en par hundra kronor drabbar ingen fattig. Haka me oss då =)

2011-01-19 @ 19:08:44
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0