Mitt i natten inlägg

Idag har jag fått massor gjort hemma när jag vägrat kylan. Jag har varit "ledig". Men gjort 2 annonser, lagat lasagne, tvättat 4 maskiner, jobbat lite hemifrån kan man säga + hushållsarb. samtidigt. EFFEKTIV!

Det var också Chrilles o min 8 års dag idag, hoho, glöms bort. Men svägis kom ihåg oss. Vi firar ju aldrig nåt här hemma, men jag köpte ceriserosa tulpaner "till Chrille", hahaha, va vi garva.

Nu ikväll var jag och Anki o simmade till Mariebad mellan nio och tio. Skönt!

Det är fiitigt kallt ute nu. Tur att vi har kvar ull underställ o karbusar till de som trodde våren var kommen  =)  lite vinterstövlar finns kvar oxå.

Och så har vi en nattgäst. Linn sover över. Så flickan får sova åtminstone 1 tim längre än vanligt imorgon. Skönt för henne. Hoppas flickorna sköter sig imorgon bitti så man int får nå raserianfall här.

Nu snarkis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0