Va?

09.45-18.00 JOBB
18.45-19.15 SÄNGLÄGE
19.45-20.45 THAIBOX

Jag har så mycket att göra så jag glömmer bort att äta, jag hinner inte känna någon hunger. Bra diet om int annat. Hoho! Detta, i kombination med sömnbrist så ger en yrsel, grava demensbesvär, tunga ögon MED MERA.

Men jag måste ändå visa er vad vi nu har fått in.

SOFTSHELL ÅKPÅSAR


Softshell åkpåsen från The Buppa Brand är en nyhet på marknaden. Kombinationen av vind-och vattentäthet med att tyget andas gör åkpåsen till ett utmärkt ytterlager som håller ditt barn svalt och torrt i alla väderförhållanden.  Tvättas i 40 grader, ingen torktumling. 66 EUR.


Kommentarer
Postat av: Cindy

Tack Tessa för presenten :-) Jag kommer in till butiken snart så ska du få se underverket. Kram

2010-11-04 @ 16:15:06
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0