Öppet hus Strandnäs FBK

Var o besökte Strandnäs Frivilliga Brandkår igår. Ett säkert kort gällande Jeff iallafall. Li knorrade nåt om tråkigt tills hon fick se skyliften. Och jag som gillar att trotsa mina rädslor klev in i skyliften efter påmaningar av en viss mr efterfest "ja luktar ju sprit ännu jag, inte kan jag åka med där". Och nu var det lite mindre läskigt än förra/första gången.

S K Y L I F T




Sen åkte man ju givetvis, när man ändå är i krokarna, via Kantarellen, och det var inte bara vi som slog 2 flugor i en smäll, många FBK besökare såg man igen på svampen. Hem och packade upp matkassarna och iväg till Mariebad. Chrille, jag, barnen och grannflickorna från Kökar. En riktigt lyckad simstund utan gnäll, i like!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni hade en riktig familjedag tydligen , Prima!

2010-11-23 @ 09:22:28
Postat av: Tessa

Joo, dom e man inga bortskämd med direkt =)

2010-11-24 @ 22:10:47
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0