Snart hemma

Snacka om riktigt slapparavslut
Lugn förmiddag, sover minst till kl. tio. Sen någolunda (alltid nåt d ska pirras om) lugn frulle efter att ungarna ätit och hivats i poolen. Chrille proggar, jag e i poolen en par timmar, bastar lite mellan varven för att värma upp sig. Ja, man blir lite nedkyld av flera timmar i poolen, denna pool är inte 35 grader, utan möjligen 30  =)  beställer lunch till rummet, upp ur poolen och äta, i poolen igen. Om vi orkar så går vi till stranden ca fyra, händer typ 2 ggr i veckan. Vi har väl 100 meter till beachen.

Hem - redan?!
Nu har vi bara 4 dagar kvar. Dom kommer gå så satans fort, usch jag känner mig inte alls redo för att åka hem, hehe. Men det ska nog bli skönt. De sista 2 veckorna har gått så fort så det känns som om vi ska åka hem imorgon. Nu har vi bokat flyg Phuket-Bangkok. Flyget går måndag kväll 19.45. Så vi får ändå en heldag innan vi åker.


Vår terass. Lite besök av nya bekanta, mangopaus.


Jeff letar nya utmaningar hela tiden.
Nu simmar han (läs dyker) flera meter utan puffar. Det nya han håller på med är att han trycker sig ner med hjälp av stegen så han kan nå poolbottnet. Upp och ner, upp och ner. Idag började han också kasta ner sina bilar och dök efter dem. Det är bröstdjupt vatten, så imponerade är vi minsann.





Coconut och ajtim!


Glasspaus


Gu va d e kul med all finfinkornig sand som sätter sig ända in i hårsäckarna.

Det känns som om jag alltid skriver om samma sak o samma bilder. Poolbilder eller beach bla bla bla, men hoppas ni orkar hänga med ändå. Det är ju så ininordens hett här så jag har inte ens orkat mig på nå mer thaibox, man e ju nog yr av värmen ändå. Men Chrille tränar några ggr i veckan, han har lite myror i brallan, så han måste ha rutiner och olika uppdrag för att gilla läget. För mig räcker det med att dra på mig bikinin o blöt ner mig. D kan jag tydligen göra i 7 veckor i sträck utan att tröttna, dag in och dag ut. Hoho. Men jag vill nog hem till huset oxå, en massa nytt på G där nu ju. Kaklat o fogat, ny hallmöbel, lamellgardiner, IKEAmöbler som ska skruvas ihop, ja allt det där väntar ju hemma, kuuul. Kan bli roomservicemiddag ikväll. Nu e jag tam.


Kommentarer
Postat av: Eva F

Jäklar vad duktig Jeff är i vattnet!!!

2010-03-04 @ 17:45:43
Postat av: Camilla

Vill nog träffa er massor men funderar om det skall vara mörkt eller om ni skall vara tvungna att använda vitt puder innan för det är ju förargligt om jag bara måste vänta några veckor så er färg lite avtagit , negrer! =)

2010-03-04 @ 20:06:28
Postat av: Tessa

Nåå, de ska väl synas att vi varit i solen 7 veckor o ni i 1 meters snö, okkej.



Jo Jeff är helt otrolig, jätteduktig faktiskt.

2010-03-05 @ 06:12:13
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: sandra

duktit impad över jeff!! shit!!!!

2010-03-05 @ 12:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0