B O D Y C O M B A T !

JA HA VARRI O TRÄÄÄNA BÅDDYKÅMBATT!
Och det är ju så jäääla rolit. Jag tror inte jag tränade en gång under hela december, märkte man ju, fick ju håll som nån höggaelev. Det lär ju inte bli fler träningspass innan vi åker då jag jobbar ti, ons, torsdag ledig iofs men då fanns inga intressanta pass, kanske träningsverket skulle råka ha combat då. Fredag är jag påväg till Sverige. Lördag, barnkalas, söndag jobbar, måndag bär d av.

Jag MÅST söka upp nå träningsställe i Thailand sen. Nån boxningssäck lär man ju springa på som man kan bulta o sparka på, men jag vill ha meer!

Nu e man saltig i pannan och ska tappa upp ett bad, kanske man får med sig en svettig, nytränad karl om man har tur. Tjolahopp!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Låter perfa det sista =)

2010-01-12 @ 08:37:37
Postat av: Jenny

Kåmmbatt e roligt! Men jag har lite svårt med didär katorna. Jag står och ängsligt sneglar på hon bredvid och försöker med ryckiga, efterblivna rörelser att göra likadant.

2010-01-13 @ 18:45:40
Postat av: Tessa

Haha, ja de där katorna har man ju NOLL koll på, faan va svårt o olika hela tiden!

2010-01-13 @ 20:03:36
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0