Måndag

Tjosan,
här har man semester och hinner inte ens blogga, djiiiisus. Dagarna ser likadana ut, vakna, dra sig i sängen (d kallar jag semester), inte ut ur rummet innan klockan elva. Då tidigast släpps ungdjuren ut i poolen. Jeff med puffarna på, så äter man frulle på terassen i lugn o ro, medans dom tjoar på i vattnet.

Jag har blivit så jävla bekväm. Jag orkar ju inte göra nåt annat än lapa sol o bada. Chrille programmerar hela dagarna, så jag har båda kidsen själv, så man går int så långt. Besöker lite bekanta på deras hotell för variation, haha. Vackra platser har man ju sett mycket av på sina resor, så jag har inge behov av att dra till nån paradisgrotta heller för tillfället.


Påväg till beachen.



Nu ska jag lura upp patrasket ur poolen och rengöra dem. Jeff ska äta o i säng. Chrille blir på rummet o programmerar. Jag och Li drar med von Hertzens klanen o käka. Ska tömma kameran så ni får lite fräschare bilder. De här e ganska gamla  =)  Hörde förresten att ni har en riktigt vinter därhemma, jag har INTE brådis hem kan jag ju informera er om. Nu lite rödtjut.


Kommentarer
Postat av: sandra

guuud av det sku vara hääärligt att komma dit till paradiset och ligga på hotellrummet och programera..mmmmmm

2010-02-22 @ 18:34:04
Postat av: Linda

Underbart!

Tänkte bara meddela att Ica med familj för tillfället befinner sig i Karon. De har ju två tjejer på 4 och 2, kanske lite playmates?

Hennes blogg är minimolly.blogg.se Är dock osäker på hur länge de stannar innan de åker vidare...

Men ni kanske inte är kvar i Phuket längre?

Njut av värme och minimalt med kläder, här var det -18 imorse... Brrr

2010-02-22 @ 20:19:36
URL: http://buslarson.blogg.se/
Postat av: Tessa

Ammeh, d va ju tyyypiskt att de akte till Krabi just idag, grr. Laste d pa hennes blogg. Sku ju ha varit skiiitkul o traffa henne, d va ju hundra ar sen. Men tack for infon.



Ang. herr prog sa har han ju sina anledningar till att d maste goras. Det ar ju anda maximalt lugn, telefon haller kaften, nar han e hemma ringer den ju stup i kvarten, sa han kan ligga pa rummet o blekna, hihie.

2010-02-23 @ 10:36:39
Postat av: Andréa

Ni verkar ha de så bra! Jag ska nog ta med u´ngarna på resa om några år jag. jeff verkar ju gilla läget skarpt!



Vinter här ja, fy farao jag säger bara de! vattnet är fryst till köket, man kan inte ta ut lilltösen och man fryser arsle av seig på morgonen om man inte fyllt på ved i spisen under natten. Jag älskar ordentliga vintrar, men nu e ja less! Välkomna hem snart och ta värme med er!



Kramar!

2010-02-23 @ 14:34:15
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Catta

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har det extra skönt där borta idag när det är din dag. :)

2010-02-24 @ 06:45:57
Postat av: Tessa

Tack Catta (impad), man glömde nästan bort sin födelsedag själv när man int riktigt har koll på dagarna. Riktig semester. Ingen hemlängtan ännu.



fnissar åt Andréa, jag njuter lite extra efter hennes kommentar, för när man väl kommit hem så får man frejt efter första dan. Har hört att vår bil är som en enda stor vit boll. USCH. Ska köpa en sån där blåsgrej o blåsa av den.

2010-02-25 @ 09:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0