Berlin lördag KVÄLL

Inte alltför sent påväg hem med tunnelbanan EN station. Vi skulle göra nåt coolt eller häftigt, Sandra lyckades ju verkligen, hon ser urcool ut, jag själv funkar oxå, men vad gör dom andra??




Kolla in hur man gör vid kassan. Man plockar varorna tillbaka i kärran, sen går man nånannanstans och packar i kassar. Det funderarde jag mig kollig på. Det är ungefär lika konstigt som när jag var till Mia på Nord Irland och de packar allt i såna där påsar som e lite större än fruktpåsar, så går man sen hem med 9 kassar istället för 2.

Sen gick vi hem och mumsade gott vin. Halva gänget gick och lade sig redan 4 den här natten. Jag minns inte ens vad jag och Lina har suttit o pratat om den där tiden. Men vi hade det säkert jättetrevligt där på golvet. Snacka om att utnyttja mammatiden till maximal vakenhet genom att dricka vin o sova minimalt. No regrets.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0