Sovrumsgardinerna uppsatta

Ska jag, ska jag inte. Äh jag gör det. Så blev det till att sätta upp gardinstängerna iallafall då. Nöjd? Nja. En miss var ju att de där kassetterna till rullgardinerna tar i gardinerna så de inte får vara fritt. Måst köpa ett längre stag som de får hänga på, då kommer de längre ut. Men det är ju pis åv kejk o fixa, frågan är bara när, det blir fixat, funkar ju tills vidare de här så. Och så var stängerna lite skrangliga tycker jag. Kanske byter ut dem om jag hittar nå andra. Ska ändå ha silverfärgade till grovis.

 
I och med att det är golvlånga gardiner så måste de ju få hänga fritt rakt ner och då måste vi ha sängen utdragen från väggen=kuddarna ramlar i golv. Därför måste jag nog skynda lite med den där sänggaveln så får sängen stå mer fritt. Tycker inte det är riktigt supernice just nu, på bilden ser gardinerna himla dassiga o dammiga ut, men så är de inte på riktigt.

00.55 läggdax. Jobb imorgon.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Oj vad det händer grejer! Duktigt duktigt!

2010-04-06 @ 10:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0