åååh!

Inte nog med att vårt förhållande är i en djup down-fas för tillfället. Ryggen e paj igen, den har ju varit så bra så jättelänge nu. Men idag är det illa, jag kan inte lyfta Jeff ordentligt, idag på jobbet var jag livrädd att ramla från stegen då jag stod högst upp och plockade upp största legokartongerna på översta hyllan. Inte en centimeter fel ska man vrida sig. Bara raka, försiktiga rörelser, annars hugger det till och jag säckar ihop.

O den där tumjäveln som jag skadade i torsdags, jag har den fortfarande tejpad, och den värker, huvet värker, ögonen svider, ont i magen. Nej nu e d hänga tvätt, någi litet i magen, hungrar ihjäl annars, 2 burana, en muskelavslappnande o I SÄNG. 

09.00 har jag inbokat franspaket på Mjuk&Len, så hoppas på en bättre dag imorgon. Natti.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Önskar dig en bra dag idag!

2009-09-14 @ 08:08:51
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: sandra

L lOVE YOU.. bästa bästa bästa i hela världen....

2009-09-14 @ 08:42:26
Postat av: LenaL

Heja Tessa! Kämpa på! Inget kul att ha ryggen åt helsikke. Kom ihåg att vila dig mellan varven. Downperioder i förhållandet kommer man väl aldrig undan. Men det brukar reda sig, eller hur?

2009-09-14 @ 16:49:18
Postat av: Trollmamman Lowa

Mars hit och testa energi och smärt plåster! :)

2009-09-14 @ 20:16:08
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Tessa

Bättre idag faktiskt. Med allt. Vila?! När ska man vila? Eller menar du sova? Hehe

2009-09-14 @ 20:53:47
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0