TRÄNINGSVÄRK!!!

Jävlar anamma iallafall om man inga glömde o stretcha igår. Först körde Jonas ett stenhårt, verkligen ashårt pass med mig i thaiboxning. Strechen skippade vi tydligen, för den glömde jag heelt bort. Sen var jag ju och red på kvällen. Man skulle tro att man får mest träningvärk i låren efter allt upp och nedande. Men nä (asså jo jag har ju där å), si från axlarna och neråt till svanken har man muskler heela vägen vet jag nu. Ryggen fick artrosattack imorse, kan bero på den ovana träningsformen, men det gav med sig efter lunchtid.

Det är en härlig smärta den där träningsvärken. Hur ofta har du själv träningsvärk?


Kommentarer
Postat av: mia

Om jag inga stretchar efter springning sa kan d bli jobbigt nasta dag i trappan. aaaaaaaj. Sen om jag gor armhavningar i siddu mina brostmuskler e inga riiiiktigt sa tranade som jag sku vilja, sa nar man gor nagra typ 15 st sa kanner jag nasta dag. Paminner mig sjalv da att DETDAR SKA JAG NOG SLUTA MED BUMS!

2009-05-05 @ 22:14:58
Postat av: mia

Om jag inga stretchar efter springning sa kan d bli jobbigt nasta dag i trappan. aaaaaaaj. Sen om jag gor armhavningar i siddu mina brostmuskler e inga riiiiktigt sa tranade som jag sku vilja, sa nar man gor nagra typ 15 st sa kanner jag nasta dag. Paminner mig sjalv da att DETDAR SKA JAG NOG SLUTA MED BUMS!

2009-05-05 @ 22:16:06
Postat av: ✿ N a t a l i e N i l s s o n

Jag kan säga att jag HATAR träningsverk! xD

2009-05-05 @ 22:22:53
URL: http://natalienilssons.blogg.se/
Postat av: Lottis

Fan Tessa.... jag har juuu träningsvärk jämt... du vet ju hur massor jag tränar! :)

2009-05-05 @ 22:31:02
URL: http://lova.bloggagratis.se
Postat av: Kim

håller med om d där med springning, man känner sig fan GAMMAL dan efter =)

2009-05-06 @ 00:06:48
Postat av: sandra

snyft, bröööl, ALDRIG förhälvite... vill ha!!!

2009-05-06 @ 10:50:36
Postat av: Camilla

Är det därför Chrille oxå har ont i bla ryggen idag efter att ha sovit hemma =)

samt måste smita från Lindes lunchen för att fara hem passligt till Jeffs sovtid ??? =)

2009-05-06 @ 11:07:59
Postat av: Jenny

Aldrig träningsvärk, för jag har tydligen slutat träna. Satansskit.

2009-05-06 @ 11:55:57
Postat av: Andréa

Lite då å då har jag träningsvärk. Vissa dagar kan jag ha på märkliga ställen och jag kan inte fatta var de kommer ifrån. så jag måste göra olika mooves för att känna från vad det möjligen kan komma ifrån. Jag promenerar bara och springer upp o ner i backarna efter aron här hemma, gör ingen träning bara för träningens skull. Kanske sku booorda ta tag i saken. Har muskelvärk allt för sällan för att de ska va bra.

2009-05-06 @ 13:13:48
URL: http://andreawebb.blogg.se/
Postat av: Tessa

Camillaaaaa, hahaha. Ja undrar om Chrille har träningsvärk eller ryggskott, hmmm =) men jag var faktiskt på bygget under Jeffs sovtid, så Chrille fick vara själv i sängen, hahaha. Du e så SLUUT.



Träningsvärk är verkligen nice. Skrattar åt Andréa som måst göra olika moves för att känna var d kan komma ifrån, hahaha, snacka om vardagsträning=bra.

2009-05-06 @ 17:27:16
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0