Resan DEL 2

Jag ids inte skriva nå mer om resan förutom att jag digga Gran Canarias sydkust. Lite svalt om kvällarna då man måsta ha långärmat, men solen sken ju om dagarna och jag fick ut precis vad jag ville av semestern en lugn, stressfri och avkopplande paus från vardagen (o solbränna). Givetvis ska jag ju publicera bilder oxå.


HOTELLOMRÅDET
1. 2. 3.

1. Denna backe måste vi gå nedför  för då vi skulle någon annanstans än poolen.
2. En del av vårt lägenhetskomplex
3. Samma backe lite längre upp


4. 5.

4. Samma backe utanför vår lägenhet
5. En del av vårt poolområde



TRANSPORT
6. 7. 8.

6. Jag tackar Camilla D. innerligt för att hon övertalade mig att ta med vagnen...
7. ...så ungarna kunde somna gott på restaurangerna  =)
8. När vi inte gick, så tog vi buss eller taxi. Här väntar vi på bussen till Puerto Rico centrum.



SOL & BAD
9.10. 

9. På FUN PARK i Puerto Rico. Här kommer jag från skyn. Kittlade bra i magen
10. Samma vattenrutsch som bild nr. 9, men denna fick inte barn under 120 cm åka. Så de fick bara sitta där uppe och se coola ut på bild.

11. 12.

11. Ungarna har brådis ur det kalla vattnet för att rusa upp och åka ner igen
12. Här leker Li med blöt sand på Anfi Beach



BILDER PÅ OSS
 13. 14. 15. 

16. 17.

13. Här är jag med stranden Arguineguin i bakgrunden. Stranden har lavasand, och är svart. Jag simmade inte i havet.
14. Kolla bröstet, har just tryckt på den knallröda brända huden så där lämnats en gul fläck.
15. Li skitar ner sig
16. Li plockar snäckor o stenar
17. Li älskar palmer


18. 19. 20. 
21. 22. 23.

18. Anfi Beach igen. Härlig sand.
19. Vafan dricker jag?
20. Stor flicka sköter sig själv.
21. Tacka f-n för att vagnen kom med!
22. Li posar rejält på busstransfern på fältet till flygplanet.
23. Sist ombord var jag och Li



ÖVRIGA BILDER





PUERTO DE MOGÁN
24. 25.
26. 27.
28.

24. Puerto de mogán från bergen då vi kom med buss. Riiiktigt högt uppe i bergen åkte vi
25. Yellow submarine. Den gick 20 meter ner under ytan. Vi hann dock ej göra d.
26. Natalie o Li leker på stranden. Vi sitter på restaurang brevid. Superb.
27. Lite Loikas, Björke o Helsing
28. Stråk vid hamnen


RESENÄRERNA
  
Camilla och Kim Dannström ,Kristina Söderlund, Tessa och Li Helsing

Kommentarer
Postat av: Camilla

Det ser ljuvligt ut!

Så rätt att dra av gårde denna tid!

2009-03-09 @ 09:15:52
Postat av: sandra

Va skönt att va hemma va? du ser int alls nåt brun ut...

2009-03-09 @ 13:02:59
URL: http://babychillie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0