Sol!

Härliga sol!

Efter ett thaiboxpass efter frukosten for jag "snabbt" på en massa ärenden till den färdigställda lägenheten. Katruller, bestick etc. skulle inhandlas, givetvis i sista stund. Vet någon var det finns plasttallrikar? Sparhallen -NEJ, Fyndet -NEJ. Tyger & sånt, kanske, Mattssons i Godby, kanske? Ska till Stockholm imorron  o får vä springa in på ÅHLÉNS o rota.

Avslutade på Lilla Holmen, men halåååå, stoormy weather! Fick tupphud o gick upp på stan istället. Japp imorgon är det Skansen som gäller. Jag, Michelle o barnen, svägis o hennes 3 barn + en kompis till en av dem. Tonåringarna går o shoppar, mammor med småttisar tittar på djur. Funderar på att ta på mig bikini under linnet ifall om att man sku kunna bli lite bruuun  =)

Nu ska jag packa ihop lite blöjor så d bara e att lyfta Jeff från säng till vagn o promenixa till Rolfen!

Kommentarer
Postat av: Anna L-B

Att d ska va så svårt att hitta plasttallrikar på den här kobben?! Funderar var ja köpte våra, men d är flera år sen så ja har glömt. Gäller att inte tappa bort dem mao :-)

2009-06-24 @ 23:53:31
URL: http://www.sunnyanna.com
Postat av: kussa malin

syrran o jag ska oxå ti skansen imorrn, kanske vi ses.. :)

2009-06-25 @ 13:13:34
Postat av: kussa malin

aj tusan. ni e ju på skansen idag.. vi skall imorrn, fredag.. :)

2009-06-25 @ 13:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0