Nattvakt

Både fredag och lördag natt så har det varit inbrottsförsök i öltältet. Inatt var det min tur så jag har fått agera nattvakt i tältet. Med många timmars minussömn lade jag mig ner på den ditsläpade extrasängen, somna som ett djur o börja drömma att en massa dårar sku in, vakna hela tiden sprättandes upp ur sängen, med ögonen så tunga att jag inte kunde se nåt, bussigt obehagligt. Många kvartars sömn blev till slut en par timmar innan jag masade mig iväg därifrån lagom med soluppgången. Hem i säng och sov tills klockan ringde klockan tio. Då var det dax att göra Li klar för dagis, hon kom ju dit först kl. 11 men vafan gör de. Jeff sov till tio han med, och igår till elva, mycket happenings med Michelle om kvällarna tydligen. Igår kväll somna han i vagnen och var med till Lilla Holmen med tonåringarna, haha.


Ungefär såhär har det sett ut, några bord fyllda åt gången, stammisar har vi fått oxå som kommer och äter varje dag.


Grillcorner, thaistuk säger jag bara  =)  och vår meny.

Kom och käka oxfilé med potatissallad för 14 euro! Nam nam säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Jamen inbrottsförsök o nattvakt precis vad som önskas....

tänk positivt du fick åtminstone en barnfri natt =)

2009-06-29 @ 12:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0