Back to reality

Mycket tuffa 9 dagar är över och det har varit både roligt, jobbigt och tröttsamt. Torsdagen var den enda av dagarna som jag inte drack en ENDA öl. Stackars lever. På avslutningskvällen vart det gäng och både Li och Jeff var med på "jobb". Li gick dock och sova i reception och Jeff sov i vagnen med hörlurar. Sov som en stock i den friska luften. Vi plockade undan så mycket som gick och så tömde vi sista fatet och drog till Dinos, jag, Katja o Roger, hade buusiga skratt attacker då vi satt o pratade genom den gångna veckan med Katja, gu va hon e rolig. Chrille for hem med barna.


Här e ju A-laget samlat.


Znarkar sött...


...även medans färgsprakande, högljudda raketer small ovanför huvet på honom. Ovanligt.

Nu försöker jag återhämta mig med salt o extra sömn. Ska precis poppa pop corn till kvällsmål.

Kommentarer
Postat av: Kim

hahha partybild modell värrre =)

har inte mkt minne av arken konstigt nog =) hade någtra bilder i telefon som såg lite luriga ut :)

Mailar dina...vet inte när dock. Men de kommer =)



Tack för veckan som gick, see u next time around =)

2009-07-07 @ 05:18:43
Postat av: Tessa

Ja bilden är lite cool då raketen smäller där i himlen ovanför o han dynar som om han smakat lite bärs själv =)

2009-07-07 @ 12:53:59
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0