BH Homeparty

Jag har tänkt ha ett sånt där BH party, ni vet, Tupperware, Enjo...

Nya behåar som man får prova, känna, klämma. You name it. Professionell säljare finns på plats och kan svara på just DINA frågor. Tar allt från 2 timmar och uppåt beroende på hur många som ska titta o känna.

Jag måste bara kolla intresset, jag har lite olika alternativ.

ons 21/1 tid. obest.
fre 30/1 e. kl 19.00
lör 31/1 tid obest.

vet ännu inte VAR. Men jag skulle vilja värma upp ett konferensrum på Cikada, men Chrille säger att d e för kallt. Hmm...kommentera om du vill/kan komma. SNARAST. Måst meddela senast i övermorgon. Annars tar jag det senare om intresset finns, men inte tiden.

Just DU är välkommen.

Kommentarer
Postat av: Malin R

Finns det alla storlekar med kommer jag gärna! Vad är det för märke?

Kram Malin

2009-01-13 @ 09:04:08
Postat av: Tessa

Ingen aning ang. märke, de säljer nåt speciellt och har många storlekar, kan höra vad de har för största size. Återkommer. Kram

2009-01-13 @ 10:37:12
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Vickan

Jag kommer mer än gärna! Just nu har jag 1 1/2 bh. En svart där ena bygeln gick av... jag slet ut båda byglarna så nu är det liksom som att det blivit en valk på den formpressade ytan... insidan är som en äcklig stickad tröja...det kliar och kliar. Detta även fastän den är nytvättad. Den andra ser ut som nåt som min farmor kunde ha köpt, den är ful, missfärgad och obekväm.

Med detta så vill jag bara berätta att jag är i stooort behov av bh:n! Men mina karaffer har växt sej stora så det måste finnas stora kupor isåfall!

2009-01-13 @ 14:40:25
Postat av: Camilla

Hoppas det finns för mina taxöron också =)

2009-01-13 @ 19:17:11
Postat av: Tessa

Haha, asgarv Vickan, du e fortfarande slut i huvet, YESS de har nog sizes till dig med, eller har du större än G?

2009-01-13 @ 20:18:01
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Vickan

Nej större än E har jag tack och lov inte! ;-)

2009-01-14 @ 10:57:17
Postat av: LenaL

Låter intressant med pattparty! Om jag är på holmen kommer jag gärna!

2009-01-15 @ 11:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0