...

Tur var så kom Ulle med Me&I kläder som jag beställde på klädpartyt, där var tunika och matchande fräscha frottébyxor till Li. Och knickersbrallor till mig. De hakar med till solen. Har inte ens koll på om bikinin är up to date. Skrammel har hand om biljetterna tack och lov, borde kanske ge henne passen oxå i min förvirrade värld. Jaja. Nu ska jag duscha av mig svetten från thaiboxen (älskar verkligen) och sen packa. För gör jag tvärtom, så vet jag att jag går och lägger mig svettig. O d e inte så fräääscht. Får se om jag skriver nåt mer innan jag åker. Annars Adios!

Kommentarer
Postat av: Kim

the crew at kalmarnäs wishes you a very pleasant voyage & vacation



..eller nåt i den stilen =)

2009-02-25 @ 20:50:19
Postat av: Jenny

Adios Amigos, ha det så kul!

2009-02-25 @ 21:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0