Blogguppehåll...

...t.o.m måndag iallafall.

Om 3 timmar avgår färjan till Tallinn. Där ska avnjutas SPA, shopping och lugn och ro. En och annan drink lär slinka ner då det finns bar i poolen där vi ska bada  =)

Här har jag unnat mig själv lite behandlingar. Först då vi kommer fram imorgon bitti, går vi till hotellet och slänger av väskorna. Sen väntar shopping. När vi tröttnat på d så går vi till hotellet och då väntar mig detta;:

14.30 - BACK MASSAGE
15.30 - PARAFFIN TREATMENT FOR HANDS
16.00 - FACIAL CLEANING WITH MASSAGE
17.00 - TREATMENT FOR TIRED FEET


S K A  B L I  S K Ö N T ! !

Såå mina vänner, jag tänker inte springa o leta internet så jag kan blogga  =)  vi ses på måndag eller tisdag då!

Kommentarer
Postat av: Kim

Hoppas du får en underbaaar helg =)

2009-02-07 @ 12:28:29
Postat av: Camilla

Skulle du börja blogga från Tallinn tycker jag bestämt det börjar bli ohälsosamt beroende =)

Hoppas du har det skönt o njuter,

Här fick jag ju just mig ett asgarv när ishockeyn var på o Kaj Kunnas var i bild o prata, (så mycket Jeffs öron =)...men han var utan slips denna gång =)

2009-02-07 @ 18:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0