Utgång

Igår vart man lite på suupen. Men jätte lagom och lyckad fylla, om man kan säga så. Inga sten o odräglig som jag har en tendens att bli alltsom oftast.

Var till Linda på "sexparty" först. Alla hade med sig valfri ost, jag hade mustapekka, yamm. Sen så hade hon ju lagat massor med goda snittar o hemlagad tryffel. Sjukt gott! Så gott så man va poppmätt o inte orkade äta ostbågar o chips som plockades fram i slutet. Då e jag mätt  =)  o öl klämde jag ner några stycken. O slutet vart på Arken. Dansa hela kvällen med Jenny. Kul!

Som en bekant sa då jag träffade henne på stan o sa att jag hade svårt att sova om nätterna.

-Har du inte varit ut på länge?
-Nä
-Du sku borda ta dig en fylla så du blir lite sliten, då sover du bättre.


Haha! Bra sagt!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, det var en rätt lyckad kväll. Höll på till halv 6 jag. Haha! Tack för en rolig kväll!

2009-12-14 @ 12:18:46
Postat av: Tessa

Å va duktig du va! Jag var duktig på ett annat sätt o gick hem :)

2009-12-14 @ 23:12:39
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag gick också hem.. en sväng. Hämtade alla snittar som var kvar och gick över till grannarna. Lyckades få slut på allt faktiskt! Gött!

2009-12-15 @ 07:26:16
Postat av: Jenny

Det var skiiitkuuuuul!

2009-12-15 @ 16:14:04
URL: http://jeneli.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Haha. GO LINDA! Smart drag.

2009-12-15 @ 20:37:02
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0