Mitt hjärta slår

Jag är vid liv, iallafall så slår mitt hjärta, men hjärnan verkar ha tagit lite för tidig semester. Jag är helt groggig o trög. Igår skulle jag fylla i ansökan om visum till Thailand. 4 papper skulle jag fylla i och plötsligt så är Li född år 2007 och Chrille heter Helsing i efternamn, Jeff fick mitt passnummer... OMG, 12 rader var jag tvungen att tipp-exa.

Idag dunkar det bra i mina fötter 9½ timme jobb utan stödstrumpor, 30 minuters sittpaus på lunchen. 4 timmars sömn inatt. Jeff varm o pippi örat imorse. Skippade träningen idag. Orkade knappt äta då jag kom hem. Rasade ner i sackosäcken mitt mellan Molly Mus o Ben 10 (en på bärbara DVD´n o den andra på TV. Jeff kom inte upp en gång då vi lagt han. Nu tappar jag upp ett bad. Sen ska jag skype:a me Djörmani-Sandra.

Jag återkommer då styrkan funnits.

Till alla leksaks-julklappsköpare, varorna går som bara den, flera som redan är slut hos leverantören. Köp klapparna NU, det blir mer och mer kaos varje dag. Själv har jag inte köpt en enda julklapp. Hoho. Baddax!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jeff måste ha somnat så gott för att han o jag var ju ut o prommenerade ca en timme där på morgonen =)



2009-12-16 @ 09:31:53
Postat av: Tessa

Ja han blir alltid så extra uttröttad då han varit med faster Hurtig.

2009-12-17 @ 00:23:17
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0