Bilder från sminkkursen

Det är det här som jag brukar kalla jojo-blogga. Först inget på skitalänge o sen 10 inlägg på några timmar. Suck, sorry. Men jag har int orkat och inte haft nåt att skriva om heller. Orka skriva om hur många julklappar man slagit in under dagen, hur kunderna betett sig osv.

Int för att d händer sådär rysligt mycket här hemma heller, eller jo d gör ju tydligen d, barnen leker pajas dagarna i ända, och det har ni ju fått bildbevis på. Hittade just lite bilder från sminkkursen vi var på för en par månader sen. Hade ju inga bilder då, men nu har jag  =)


Sminkkursen höll Me & Pia-Ellinor (eller va heter hon?) och hon e ju så proffsig.


Efteråt åt vi svingod middag på Indigo.


Men en stol stod tom. Hur proffsig hon nog anser sig själv vara på sminkning så skulle hon gärna fått fylla stolen, älskade tysk-Sandra.

En mycket lyckad kväll.

Kommentarer
Postat av: sandra

började lipa då jag såg bilden.... i love you!!!!!!

2009-12-31 @ 13:23:53
Postat av: Tessa (på solberget med krappola)

Vilken bild? Den sista? Love you!

2010-01-01 @ 13:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0