Ladies night

Surprise!
Jag har funnit en orsak att gå ut igen. Ikväll är det damernas kväll, och alles våran Robbe Helenius ska spela POKER i den här Paf Open härvan. Så lär d va nån gratis konsert utanför Arken oxå med snygga killar som sjunger. Lina bjuder på middag och vi andra äter  =)

Sen återstår det att se om man mår som en prinsessa eller ej imorgon. Har faktiskt varit helt duktig och slunkit in en stund på nån efterfest påvägen hem de senaste två gångerna utan att dricka EN droppe. Har dessutom slutat dricka vid två pga. för hög alkoholkonsumtion innan kl. 2. Man lagra lixom lite. Nej helt stolt e jag. Får se om jag e d imorgon med.

Kommentarer
Postat av: Kim

även om du inte är stolt över dig själv imorron så är jag det oavsett...antingen för att du vart snäll flicka och skött dig..eller helt enkelt impad över hur i helvete du lyckades få ner så mkt sprit :-)

2009-08-21 @ 16:15:57
Postat av: Tessa

Hahaha, gullit

2009-08-22 @ 19:56:53
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0