VÅREN ÄR HÄR!

Nu tänker jag stuva undan vinterjackan och vägra plocka fram den förrän löven är röda o gula. Imorse sken solen på perongen på baksidan av Dillen. Där fanns 2 pallar med leksaker. I can tell ju att jag tog god tid på mig att skära upp plasten runtom, åå så skönt det var. Det var så varmt så jag skulle kunnat sätta mig ner i t-shirt. SJUKT SKÖNT! Hoppas värmen håller i sig så snön smälter bort nuu. Skulle vilja gå ut och hjälpa våren på traven, skuffa ut snö från plogvallarna så de smälter på asfalten, så som man gjorde då man var liten. Li hade premiäråk på kickboarden för i år. Plötsligt stod hon där på Dillen iförd ceriserosa utstyrsel (hade valt kläder själv). Hade precis varit med min mamma och shoppat loss på barnavdelningen på KappAhl. Li fick bl.a fin vårjacka:


Visst e den nice!

Bra att springa på nylönad mamma på stan (som dessutom tycker om att shoppa), så hon for hem med en kass barnkläder hon. Bjöd henne på kaffe på Robert´s Coffee medans jag käka min favvobaguette. Nu ska jag och Li åka till Dillen och handla födelsedagspresent. Li ska på kalas imorgon och det kom ju inte jag ihåg (idag heller).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0