Utmanad av Dillen-Lena

Jag gillar ju utmaningar. Den här var lång.


1. Hur gammal är du om fem år? Trettisju härliga år

2. Vem var den sista du träffade? Svägis med familj

3. Hur lång är du? 169cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Asså ingen aning, har int sett på film på typ ett år.

5. Vem ringde senast? Måst kolla...."Älskling" stor det på senast mottagna

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Ok. Tack. Glad påsk! Till babysim-Mikaela.

7. Vad är helgens planer? Har jobbat idag, och varit på middag till svägis. Annars inga större planer i påsk, skönt med inga måsten.

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? D beror ju på. Tycker inte om att konversera via SMS, men en fråga är ok.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta. Härligt!

10. När såg du senast din mamma? Herregud d va ju flera dagar sen. Men imorron ska vi dit.

11. Vilken ögonfärg har du? Blå

12. När vaknade du idag? kvart i nio

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej men jag har kört på en så den dog. Lipa duktigt.

14. Vilken är din favoritplats? Måste skriva som Lena, stan e kul att strosa på.

15. Vilken plats föredrar du minst? Typ plenisalen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? På Ålandsvägen 59 hoppas jag.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Hade jag mardrömmar så var det fullt med ormar i sängen, då tassade jag till mammas o pappas fotända, där fanns dom inte  =)

18. Vem fick dig verkligen att skratta senast? Li, hon höll på att ta av sig tröjan över huvet, så fastnade tröjan sådär fult att ena ögat var framme och andra ögonlocket uppdraget med halshålet. Så kommer hon gåendes jättefult och säger "här kommer jag". Asså hon såg ut som en utomjording.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Asså LP? Näää. Men har dom nog i mammas samling.

20. Har du stationär eller bärbar dator? Både och

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Oftast naken

22. Hur många kuddar har du i sängen? Många, asså typ 6 eller 7 (gamla och asiga. Alla är olika tjocka, vissa passar bäst under huvudet och vissa mellan knäna och en annan ska vara under armen)

23. Hur många kommuner har du bott i? 3. Mariehamn, Lemland, Jomala

24. Har du någon gång spytt på någon? Jo, sparar detaljerna.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota

26. Är du social? Jo, oftast.

27. Vilken är din favoritglass? Choco eller cola

28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? Skulle nog ge lite till min familj, köpa en fin båt och resa! Sen spara och hoppas att man aldrig skulle behöva börja jobba heltid.

29. Tycker du om kinamat? Joo säkert, all mat e gott!

30. Tycker du om kaffe? Jo, börja dricka för 4 år sen.

31. Vad dricker du till frukost? Juice

32. Sover du på någon särskild sida? Nä, snurrar.

33. Kan du spela poker? Nääe. Vet nog om stege o färg, men that´s it.

34. Tycker du om att mysa? Asså jo, om jag har tid, haha.

35. Är du beroendemänniska? Fastnar nog lätt för vissa saker iallafall.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, Eva Ringwall och Hanna Dolke.

37. Vill du ha barn? Har ju två små söta dårar.

38. Kan du något annat språk än svenska? Engelska. Sen hajar man ju liiite finska, pikku tyska och så kan jag lite nyttiga fraser på thai.

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.

40. Föredrar du havet eller en pool? Vid poolen är det minst med sand. Men strand kan va härligt oxå.

41. Vad spenderar du helst pengar på? För tillfället, barnkläder.

42. Äger du dyrbara smycken? Nääää, int ett enda.

43. Har du någon gång testat röka? Japp, rökte väl i 8-9 år. Och feströkte febrilt fram tills jag vart gravid med Jeff. Nu smakar d bara blöja.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? vatten

45. Vem är den roligaste människan du känner? På den här frågan svarade Lena "Tessa", asså tack! Vart jätteglad. Själv svarar jag Jocke Hellström. För jävla fräck och rolig i käften.

46. Välj ett ärr på din kropp? Det som är över hela låret, uppifrån och ner. Fick det på nabben då jag låg o plaskade på det grunda som liten. Buuussigt långt.

47. Vad har du för ringsignal? Li som säger "älskling, mamma, d ringer, älskling mamma, d ringer"

48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Jo en kasse, men inget jag hänger i granen iallafall.

49. Flirtar du mycket? Jag tycker det inte medvetet, men jag får alltid höra att jag är en flirtig person.

50. Var togs din profilbild? Kanchanaburi, Thailand. Tigertemple.

51. Kan du byta olja på bilen? På en Fiat från -79 kanske jag sku klara, men inte Chevrolet -04

52. Har du fått fortkörningsböter? Jo, och nå "börningsböter" oxå.

53. Vilken var den senaste boken du läste? Vi ses i öknen, hette den. Börja bra, sen spåra den ur totalt.

54. Läser du dagstidningen? Joo, fast när den e typ ett dygn gammal.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej med jag får hem Allt i hemmet en gång i månaden, fick en prenumeration av svärmor till föd.present.

56. Dansar du i bilen? Hahaha, men asså dansa i bilen. Jo jag brukar rycka med rumpmusklerna ibland. Men försöker sjunga.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Nån finsk as-kanal som Chrille hade satt på i bilen.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "beställ Dora PC spel" på jobbet.

59. När var du i kyrkan senast? Måst ju ha varit då jag var brudtärna till Susanna i maj 2007.

60. Vilka personer utmanar du? Jag får svårt att utmana någon då det var så långt. Men jag försöker med Jenny P och Sandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0