Bättre dag

Trots att denna natt vart kort, så verkar den ha mer fördelar än igår. Har redan hunnit:

-swischat till Bettans (sista dagen där idag).
-tagit en jättekort powernap (skulle iofs kunnat sova till kl. tre)
-programmerat in några kanaler på nya Tv´n, ja vi har NY Tv. Jättestor.


Nu ska jag promenera till Svarta Katten på lunch med Anne o gulle Erin, d hakar säkert nån familjemedlem till, hon kommer sällan ensam  =)  ibland har hon några syrror, brorsor o mamsen med.

Ikväll är det Bootcamp, jag är lite nervös. Camilla du kommer väl?

Jeff har förresten feber. Men det är ingen stor grej, bara en liten detalj.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Självklart ! försöker tom komma ihåg att dricka lite extra idag =)

påminde även bror om det idag som titta i sin kalender o kommentera att du ej skrivit dit det!

2008-09-23 @ 12:39:37
Postat av: Tessa

Inte skriver jag heller upp i min kalender när han tränar, jobbar, går till tandläkarn etc. =) jag sa d ju till han imorse, han är faktiskt skrivkunnig själv. Konstigt d där hur man ska behöva boka in sig.



Hoppsan ja, dricka, d måst jag göra nu. Smart!

2008-09-23 @ 14:13:53
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Mita

Fy faaaan, vilket missflyt du hade igår, småjobbig granngåbbe!

Denna dag blev ju iaf. bättre.....

2008-09-23 @ 19:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0