Gökvisor

Den här boken innehåller en massa roliga snapsvisor för bl.a kräfkivan men även till nykteristen, som Lola Karlsson har skrivit rakt från sitt eget huvud. Hon har målat underbara teckningar och klippt och klistrat lager på lager, ljuvliga bilder. Jag har hjälpt henne lägga upp materialet till en bok, den är nu till försäljning och går åt som smör, första upplagan är redan slutsåld. Den kostar ca 15 euro och visorna är med riktig humor, en perfekt julklapp. Jag rekommenderar starkt den här boken och jag får INTE nå provision på att köra reklam här om ni tror d  =)



Lola säljer den än så länge bara på marknader men går även att få tag på direkt av henne på tel. 040 5784345. Men är någon intresserad så kan jag fixa oxå, ska ändå dit snart.

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

finns det inga " visor att göka till"?

2008-11-20 @ 11:04:11
Postat av: Tessa

herregud va slut man kan va! =)

2008-11-20 @ 21:25:11
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0