Boxningsresultat

HARTWALLARENAN, Helsingfors fredag 28/11
Robbe vann mot kortväxt litauenskt motstånd! Grattis grattis. På hemmaplan och allt. He´s good. Fan va d sku ha varit schysst att va där o heja. Men det går väl fler tåg. Sandra (min kusin/hans flickvän) hade första parkett och kunde säkert se sin pojkväns porer fyllas med svett. Spännande. Han ser så grym ut på bilden och jag har svårt att tänka mig honom annat än tillbakalutad i soffan, lite loj, lite lugn. Snacka om ON/OFF-effekt. Go Robbe!



Läs mer på : HBL

Kommentarer
Postat av: kussa sandy

yeeee....Fränt var det att se han där "ryssen". Kände mig ytterst stolt där jag satt och skrek på första raden.. " slå neeeer han då för hälvite"!!!!!

MYCKET fin lady som jag e...

2008-11-30 @ 14:01:20
Postat av: Tessa

hahaa, kan tänka mig ADRENALINEN flöööda

2008-11-30 @ 20:12:10
URL: http://bianco.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vi har MTV3 Max, så vi såg hela matchen! Han andra hade inte mycket att säga till om. Du var på TV Sandra, vi både såg och HÖRDE dig =) Gratta så mycket!

2008-11-30 @ 20:17:15
URL: http://melvins.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Shit va kul!

Man känner sig ju lite stolt att vara bekantas bekanta eller hur det nu vart! Stort grattis i allafall o kan tänka mig att känslan var helt grym där i Hartwall arenan!!!

2008-12-01 @ 09:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0