Lite smått och gott

Måste ju informera lite om Jeffs utveckling och inte bara om hans skrika hela natten stadium
Han har inte börjat krypa ordentligt än, utan drar sig framåt, men står och gungar på alla fyra och har tagit ett "steg" framåt med handen. Han sitter utan stöd och äter allt mellan himmel och jord. Vikten var 10 kg och längden 74,5 cm när vi var till barnläkaren. Undra inte på att jag krängde iväg bärselen på Bettans när han var 3 månader.


Imorgon ska Lis gamla barnvakt Emma komma och hämta honom  =)  Naajs. Nu Mia och Klara på SVT1

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojoj, det har hänt mycket på den här bloggfria Kumlingeveckan jag har haft. Det där med sömnbrist fattar jag att är apjobbigt, själv har jag i nerverna när Joel kommer och bökar ner sig i sängen och man blir väckt i tio sekunder.

Hoppas det blir bättre snart! Pusspuss.

2008-06-30 @ 09:22:29
URL: http://jeneli.webblogg.se/
Postat av: Tessa

Gu va kul d sku ha varit att vara med er där, men det är ju en OMÖJLIGHET med det här lilla nattmonstret. Hoppas ni haft d nice. Ja man blir bortskämd med tiden, då barnen blir stora blir man bekväm.

2008-06-30 @ 10:22:56
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0