Aktiv

På 12 timmar:

-har jag vättat 4 maskiner tvätt, hängt upp och vikt dem och de är t.o.m på sina platser (brukar kunna stanna i IKEA kassen en vecka).

-har jag rensat ur Jeffs urväxta kläder + varma kläderna och stoppat undan dem (de ligger alltså inte på vardagsrumsbordet som är lätt hänt under detta tak).

-har jag fått 7 timmars sömn

-har jag lämnat Li till dagis

-har Jeff hunnit vakna, äta frukost, somna om, vaknat och ätit lunch

-har jag DUSCHAT


Så gissa om jag är fit for fight för stan nu! Kusin Sandra är på ön och jag ska träffa henne, Chillie 3,5 mån och Sandras mamma/min gudmor på lunch + att jag tänker slinka in och hitta massa barnkläder i stans alla butiker. Vågar jag tillägga här att Jeff och Li har så mycket kläder så jag vågar inte säga till nån hur mycket. Men jag får bara inte nog. Jag är barnklädsfetishist, så e d, d står jag för, nu kan jag shoppa med gott samvete när jag erkänt d.

Kommentarer
Postat av: Camilla

2008-06-03 @ 10:58:41
Postat av: Camilla

Jättebra att du hann m duschen oxå =)

Börjar tro på Chrille när han säger att barnen har mycket kläder =)

2008-06-03 @ 11:17:07
Postat av: Tessa

Vaddå brukar han nämna att dom har d??!?! (nervös att han hittat mina gömmor)

2008-06-03 @ 17:19:53
URL: http://bianco.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0